.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنیت اجتماعی و اخلاقی خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: امنیت اجتماعی و اخلاقی خط قرمز پلیس است.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت،گفت: امنیت اجتماعی و اخلاقی خط قرمز پلیس است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

 

او افزود: دشمنان و معاندان نظام همواره در جنگ نرم علیه کشور بهترین راهکار برای نفوذ بر یک جامعه را تغییر در نگاه، باور‌ها و اعتقادات دینی افراد آن به ویژه ارزش‌های زنان به عنوان نیمه تأثیرگذار جامعه می‌دانند و در این راستا با استفاده از ابزار جنگ نرم، اقدامات گسترده‌ای در فضای عمومی و مجازی جامعه داشته اند.

 

سردار مرتضی میرزایی با بیان اینکه ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، گفت: مصوبه عفاف و حجاب در راستای مقابله با عملیات روانی دشمن و براساس مطالبه عمومی به تصویب رسیده و تکالیف همه دستگاه‌ها را در بحث عفاف و حجاب به عنوان یک نماد فرهنگی روشن کرده است.

 

او یکی از تهدیدات و آسیب‌های جدی در ایام تعطیلات تابستان در تفرجگاه‌ها و سواحل دریا در مازندران را پدیده بدپوششی و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی دانست و افزود: متاسفانه برخی افراد به بهانه نشاط و شادابی با حضور در اماکن تفریحی و توریستی استان به ارزش‌ها و هنجار‌های اجتماعی بی حرمتی و بی اعتنایی می‌کنند که این موضوع زیبنده این استان ولایتمدار نیست و مقابله با این پدیده به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

 

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی نهادی انقلابی و مردمی است، گفت: ناجا همواره در مسیر حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مردم با آن‌ها و برای مردم و اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

او برخورد با هرگونه هنجارشکنی را از وظایف ذاتی و قانونی پلیس در جامعه دانست و افزود: ماموران پلیس موظف اند با هرگونه پدیده بدحجابی و یا کشف حجاب برابر قانون برخورد کنند که در این خصوص با اجرای طرح ناظر گام‌های موثری در حوزه مقابله با این پدیده برداشته شده است.

برخورد جدی با هرگونه مظاهر علنی فساد

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در حوزه مقابله با مظاهر علنی فساد نیز پلیس با اقتدار و با همکاری دستگاه قضائی برابر قانون با هرگونه مظاهر علنی فساد و حتی غیر علنی آن در جامعه که امنیت اخلاقی را تهدید می‌کند، برخورد خواهد کرد.

 

او افزود: پلیس در کنار اقدامات امنیتی، انتظامی و ترافیکی با توجه به وظایف ذاتی و ماموریت‌های محوله در حوزه فرهنگی و اجتماعی، اقدامات گسترده‌ای در تفرجگاه‌ها و سواحل دریا برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با هدف پیشگیری اجتماعی از جرایم و حوادث داشته است.

 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به فعالیت پلیس در حوزه تولید محتوا در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب،گفت: استفاده از ابزار رسانه و هنر در ارائه هشدار‌های پلیسی و اجتماعی یکی از راهکاری موثر در کاهش و پیشگیری اجتماعی از جرایم و تخلفات است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.